۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۳۶۷۸
امام جمعه شهرکرد:

مسئولین مواظب باشند، دستاورد عظیم انرژی هسته ای و20فروردین را کم رنگ جلوه ندهند

در روز ۲۰ فروردین ایران به فناوری بزرگی دست یافت که دشمنان حیرت کردند و دشمنی خود را با ایران افزایش دادند پس مسئولین مواظب باشند چنین دستاورد عظیمی را کم رنگ جلوه ندهند.
مسئولین مواظب باشند، دستاورد عظیم انرژی هسته ای و20فروردین را کم رنگ جلوه ندهند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با منصب الهی اظهار داشت: اگر درسایه جایگاهی که ما قرار داریم دین اقامه نشود وجودمان بی ارزش خواهد بود.
وی افزود: دنیا امروزه به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب به ایران نگاه دینی دارد لذا اهل تقوا این نگاه برایشان بسیار مهم است و راه ولی فقیه را برای حرکت انتخاب می کنند.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: باید نگاه دینی در میان بشریت قوت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بعضی افراد متوجه نیستند و گل به دروازه خودی می زنند و جمع خود را کوچک می کنند در صورتی که یک جمع به هم پیوسته در مسیر الهی باید مواظب باشند تا دشمن آنها را تضعیف نکند.

نکونام با اشاره به دیدار کارکنان انرژی اتمی با رهبر انقلاب بیان کرد: در روز ۲۰ فروردین ایران به فناوری بزرگی دست یافت که دشمنان حیرت کردند و دشمنی خود را با ایران افزایش دادند پس مسئولین مواظب باشند چنین دستاورد عظیمی را کم رنگ جلوه ندهند.

وی ادامه داد: تاکید مجدد و موکد مقام معظم رهبری بر دانش هسته ای و دستاورد عظیمی است که به دست آمده و تیم مذاکره کننده نباید کوتاه بیایند و به خاطر بعضی از حرف های انسانهای غافل چوب حراج به این دستاورد بزنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: خودکفایی در فناوری هسته ای که به لطف الهی و مجاهدت دانشمندان و ایستادگی مردم و مسوولان به دست آمده اعتماد به نفس ملت ایران برای رسیدن به تمامی قله های علمی و خودکفایی در همه عرصه ها را به دنبال داشته است.

نکونام افزود: بعضی ها بحث هزینه و فایده را مطرح می کنند که باید به آنها گوشزد کرد، کشور ما تا استقلال نداشته باشد هرگز نمی تواند راه را ادامه دهد و پیشرفت کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید به این اشخاص اعلام کنیم اگر ما کوتاه بیایم بازهم استعمارگران دست از سر ما برنمی دارند آنها به مسائل دیگر کشورمان وارد می شوند مثل الان که به خود اجازه ورود به حقوق بشر در مورد ملت ایران را داده اند.
وی تاکید کرد: این مستکبران اعلام کرده اند تا آنچه ما می خواهیم اتفاق نیافتد تحریم شکسته نمی شود. آنها این حرف ها را می زنند ولی بعضی از انسانهای غافل، باز هم بحث هزینه و فایده انرژی هسته ای کشور را مطرح می کنند.

امام جمعه شهرکرد سفارش کرد: در برابر زیاده خواهی های دشمن محکم بایستید و اجازه ندهید یک ذره از استقلال کشورمان مخدوش شود.

وی تاکید کرد: دولت مردان ما مواظب باشند کاری نکنند که ما در بن بست قرار بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به روز ۲۱ فروردین سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره ) و تاسیس نهاد بنیاد مسکن اظهار داشت: این روز سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره ) به منظور تامین مسکن محرومان است ولی متاسفانه حق حساب ۱۰۰ در کشوربه درستی ادا نشده است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد ادامه داد: اگر مدیریت خوب بر روی آن شکل بگیرد مردم هم آمادگی پیدا می‎کنند تا به برکت چنین حسابی مشکلات مسکن محرومان و روستائیان سراسر کشور حل شود.

وی در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مادر گرامی حضرت عباس (علیه السلام) بیان کرد: در تقویم رسمی کشور، این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، و بر همین اساس، هر سال، در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا، تکریم مادران و همسران این دلیر مردان تاریخ درکشور انجام می شود زیرا مادران و همسران شهدا می توانند در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : مشکات برین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۷:۴۰

4 Mar 2020